وروجک

سالگرد عقد ایرانی

1390/2/20 3:32
نویسنده : مونا
507 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سالگرد عقدمون بود نمیدونم چندمین فقط میدونم ٢٠ اردیبهشت ٨٠ بودفرشته اما دیگه قراره تاریخ عقد اینجامونو حساب کنیم

اومده بودم اینجا یه عالمه نوشته بودم فرستادم تاریخو دیدم ولی متاسفانه همه پاک شد چقدر عذاب کشیدم تا نوشتم واقعا حالگیری بودعصبانی

حال به هم خوردگیهای منم که تمومی نداره مال همه تا ٤ ماه تموم میشه مال من تازه شروع شدهمتفکر

هنوز نمیدونم دختر دارم یا پسر. اسم برا پسر دارم ولی برا دختر هنوز نه. آخه یه اسم تک میخوام که هنوز پیدا نکردم. تازه اسم پسر رو وقتی ایران بودم انتخاب کرده بودم وگرنه الان مشکل اسم پسر رو هم داشتم.

هفته دیگه نوبت دکتر دارم اگه نی نی بازی در نیاره مشخص میشه که چی به چیه

خدا کنه سالم باشه پسر و دخترش که فرفی نداره

پرنیان( انتخاب باباشه)

آوا- آریاناز ( انتخاب ساقی)

مهرمونا؟

نمیدونم همه هم که میگن دختره فقط من حس میکنم که پسره و نمیدونم چرا

همه بدون استثنا میگن دختره

چقدر هم ذوق دارن که زودی دنیا بیاد این فسقلی که پدرمو در آورده

دیگه برم که  فردا امتحان دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وروجک می باشد