وروجک

سونوی خانگی

1390/2/27 5:03
نویسنده : مونا
987 بازدید
اشتراک گذاری

امتحانام شکر خدا تموم شدن تا ١ ماه راحتم بعد اون دویاره روز از نو روزی از نو. اما خوب حداقل تموم میشه وقتی بچم دنیا میاد. باید یه فکری کنم که بعد دنیا اومدنش سریع برگردم سر درس و مشقم. آخه حوصلم سر میره بعد دوباره دیوونه بازی در میارم به ضرر بچم میشه ولی خوب برا  Fall نمیتونم ثبت نام کنم خیلی زوده حداقل ٣-٤ ماه باهاش باشم کار و بارم راه بیفته. همید دادم به خودم که تو این مدت بشینم کتاب DATرو بخونم برا دندونپزشکی آماده بشم. میدونم سخته ولی باید موفق شم. هر چند سارا نتونست با اینکه

١- مجرده

 ٢- مشکل زبان نداره

٣- سنش کمتره

٤- بچه نداره و.....

ولی من باید بتونم باید ثابت کنم که میتونم.این خط اینم نشون. تنها اینطوری هست که احساس بودم می کنم.

شنبه هم که مهمون داشتم باز خدا پدرشو بیامرزه خودش بیشتر کارا رو کرد و...

راستی اینجا برام  دوستا جمع شدن و سونو خانگی هم کردن فقط مشکل این بود که تو موهام پر نمک شد نیشخند تا به این نتیجه رسیدن که بچم دختره. خوب منم که میدونستم بچم یا دختره یا پسر این که ذوق کردن نداشت.قهقهه تازه گفتن هفته دیگه روش های دیگه رو امتحان میکنن چاقو و قیچی و...  خدا رحم کنه موهامو پر سوسک نکننسبز اما من که آب پاکی و ریختم رو دستشون گفتم زحمت زیادی نکشن ٤شنبه خودم میرم دکتر معلوم میشه . اینا هم از رو نرفتن گفتن که میخوان رو من آزمایشات خودشونو تکمیل کنن.

راستی نمیدونستم باید از دکتر گواهی بگیرم برا اینکه برا مامان اقدام کنم یادم باشه ٤ شنبه به دکتر بگم از حالا غمم گرفته خدا کنه هم به مامان بدن هم به بابا. این دو تا رو که نمیتونم جداشون کنم دوام نمیارن تنهایی زودی خسته میشن میخوان برگردن. خدا خودش به تنهاییم رحم کنه. دلم نمیاد تنها مجبور شن بیان سختشونه.

وای .... اسم دختر ندارم حالا باید بچرخم دنبال اسم دختر. بذار ازخودش بپرسم ببینم خودش چی میگه

ناناز مامان! بابایی میگه پرنیان ! تو دوست داری پرنیان باشی؟

بگردم دنبال اسم بازم ببینم چی پیدا میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وروجک می باشد