وروجک

غذاهای بدمزه

1390/2/27 6:53
نویسنده : مونا
818 بازدید
اشتراک گذاری

مرغ و  گوشت و ماهی و شیرینیجات وحشتناکند اصلا و ابدا نمیتونم لب بزنم. بیچاره بابایی از سر کار میاد باید وایسه سرپا غذا درست کنه تا یه چیزی داشته باشم برا خوردن شکایت هم که بی شکایت بیشتر دلش میسوزه برام. کباب بی کباب باز کوبیده قابل تحمله ولی در کل نمیخورم. فقط  Taco Cabanaدوست دارم برم برا یه غذاش که تند و خوشمزهست . در کل غذاهای مکزیکی خوبن به قول Judy سالم غذا میخوری البته ناخواسته. وگرنه من که شیرینی عشق من بود

الان هم که دیدم یه نی نی داره ماکارونی میخوره دلم خواست و درست کردم تا آماده شه بابایی هم میاد ولی نمیدونم من بخورمش یا نه؟ ولی خوبیش اینه که بابایی عاشق ماکارونیه حداقل امروز میخوره بعد مدتها.

نمیدونم دلم نمیخواد هیچی بخورم ولی از بس حالت تهوع بهم دست میده محبورم. دکتر هم که گفته اصلا نباید گرسنه بمونی. از غذا خوردن بدم اومده. وزنم هم که الان ١٧٤-١٧٥ پوند هست. اول ١٦٠ بوذم فکر کنم. یعنی ١٥ پوند اضافه شدم.در عرض ٥ ماه. سبز

 Jan 7  تا الان که 15 May هست یعنی ٥ ماه. یکی به من بگه خیلی چاق شدم؟ گریه

بعد زایمان باید برم تو رزیم اونم از نوع ایتالیایی خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به وروجک می باشد